reklama

Futbalove divadlo

Keď som si včera večer uvedomil, že je konečne už utorok a teda zápas ligy majstrov, neskrýval som svoje nadšenie a dával som to celý deň najavo. Ikeď nie vždy som sa stretol s pochopením. Chápem, že u nás futbal nie je až taký populárny ako hokej, ale možno raz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Celý týždeň som sa tešil na vrcholenie ošiaľu FC CHELSEA - FC BARCELONA a už deň predtým sme sa s kamarátmi podpichovali, že kto postúpi. A tak večer sme si spoločne sadli pred tv a všetko sa to mohlo začať. Keď rozhodca Collina po prvý krát piskol do píšťalky, všetci sme zatajili dych. A keď po prvých 20min bolo už hrozivých 3:0 neskrýval som svoje sklamanie, že je po futbale. Ale, možno pre niektorých, diskutabilná ruka dala "barce" nádej na zvrat. Keď sa k lopte postavil Ronaldinho veril som, že premení a teda začne sa ozajstné divadlo. Ale neveril som tomu, že to bude až také fantastické do 38min, keď prišlo z jeho nohy niečo neuveriteľne. Najprv som tomu neveril a myslel som, že v sieti je niekde v zadu diera, ale keď som videl spomalený záznam, uvedomil som si, že takýto gól sa vidí raz za dlhé obdobie a som nesmierne šťastný, že som ho vidiel "aspoň" v televíznom prenose. Cez polčas sme diskutovali o tom, že asi je už po futbale, keďže poznáme štýl "blues", ale opak bol pravdou. To čo sa dialo v druhom polčase mohlo zaujať i diváka, ktorý nemá rad futbal. Vtedy by som dal všetko za to, aby som tam mohol byť live medzi tými divákmi a kričať spoločne s nimi chorály. Priznám sa, že som držal palce "blues", sám ani neviem prečo a o to bolo moje väčšie nadšenie, keď Terry v 76min dal rozhodujúci gól. Ikeď "barca" si sama môže za to, že nepostúpila, lebo takú šancu akú spálil Eto'o, to sa vidí iba raz za čas. Ale ako sa hovorí: "Aj majster tesár sa utne.". Po záverečnom hvizde rozhodcu som vyskočil a víťazne, ako hráči "blues", som zdvíhal od radosti ruku a mal som chuť si vyzliecť aj tričko, ale žiaľ, kamarát ma schladil. Neskôr som s radosťou v srdci zaspal. Nie preto, že postúpila CHELSEA, ale preto, že po dlhej dobe som videl fantastický futbal.
Dnešný večer (streda) sa hrá ďalší zo šlágrov. Takže nechajme sa prekvapiť. Možno raz sa aj mi na našom malom Slovensku dočkáme takýchto zápasov...

Ivan Bača

Ivan Bača

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

23ročný študent z KE, športový fanúšik...Kritiku posielajte na: juve122@hotmail.com, možno prečítam... :) Zoznam autorových rubrík:  FutbalSúkromné, to je čo?Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu